Dag 3:Vill inte mer...

..är inte alls sugen på att fortsätta idag alltså. Eftersom Lollo har avbrutit så känner jag mig inte lika peppad längre och därför tänkte jag att jag från och med imorgon ska frukt- fasat istället. Då har jag gjort tre långa dagar strikt och resterande dagar med frukt. Inte lika jobbigt, men fortfarande nyttigt om man jämför med att äta vanlig mat hela tiden. Imorgon ska jag jobba ett 10 h pass också och då blir man ju extra trött så jag kan nog behöva lite frukt. Det känns på ett sätt som att jag misslyckas men och jag var inte helt peppad denna gången och det gör väl sitt. Fast och andra sidan så har jag kanske ändrat mig imorgon! Det jobbigaste är ändå att vara i skolan när man måste koncentrera sig hela tiden. Speciellt att läsa, jag blir helt trött bara jag tänker på det!

Det har visat sig att jag ska ha lektion den veckan som jag ska till Island så jag föreslog en schema-ändring för min lärare; hon var inte helt positiv. Hon svarade som alltid: " Åsa, det är heltids-studier vilket innebär att du ska vara här heltid"........Som att jag inte brukar vara här, jag har inte missat en enda lektion; jag fattar inte varför hon alltid säger sådana saker till mig. När jag sedan även tog upp resan till Barcelona, då jag faktiskt missar en tenta; då blev ännu mindre nöjd....I'm screwed!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du är jätte-duktig ändå, även om du bara fastar med frukt istället för mat! Jag skulle aldrig fixa en sån grej ens.



Trist att din lärare är så grinig.



Måste förbereda för morgondagen. Kram Anna

2009-03-03 @ 19:29:00
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska ge dig själv cred för det du har åstadkommit. inte dåligt alls! i´m proud of you. och vi vet ju att vi kan för vi har gjort det förut, det var helt enkelt inte rätt timing just nu.

2009-03-03 @ 23:54:14
URL: http://louisewernvik.blogg.se/
Postat av: mizthaa

Hejsan! ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig, och skriv när du har gjort det så lägger jag till dig direkt när jag ser att du har gjort det :) tack och hej!

2009-03-05 @ 10:12:21
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0