My weekend of fun!

Jag spenderade hela min helg i Lilla Edet/Trollhättan. Fredagen började med att jag träffade Malin, som idag åker till Kreta i ett halvår; jag hoppas att det hinner bli en resa dit i sommar. Dagen fortsatte med att Louise plockade upp mig och vi tog den fina vägen över Fristad upp till Trollhättan. Jag lovar att det tog ca 3, 5 h med pauser, det var verkligen mindre roligt, tur iaf att jag hade bra sällskap! När vi väl var framme blev det tacos, rödvin och en massa tjej-snack. Härligt!

Lördagen började med en power-walk och en god GI-frukost, sedanåkte vi till Trollhättan. Vi började med att fixa mitt hår och sedan Louise extensions. Jag har fått jättefina lockar, jag hoppas bara att jag kommer orka sköta dem! =) Vidare så åkte vi hem och gjorde jättegod kycklingsallad, fixade, slö-tittade på melodi-festivalen, drog in till stan igen och gick på en club. Det var jättetrevliga kvällar och jag har massor av fina bilder och en galen film på detta. Vi får se när jag hinner att lägga upp dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0