Fun, fun, fun!!

Igår var vi på Isla Mágica och det var jättekul! Det fanns en bergochdalbana med massvis med loopar och upp-och-ner-åkning och backar och grejer och den var så kul! Sedan fanns det massvis med olika karuseller som var med vatten. Och det kunde behövas eftersom det 35 grader varmt hela dagen igår. När jag gick och la mig vid ca 4 var det forfarande 27 grader varmt! Helt otroligt!  Vi drog iväg på matfesten också och käkade mat från Venezuela; och det var asgott! Det får det nog bli nån mer gång!

Träffade två andra svenskar igår också. De verkar trevliga, speciellt den ena som var så sjukt lik Örjan både till sätt och utseende. Det är ju bra om jag kan ha en "låtsas-Örjan" här! Efter förfesten hos Lasse som började typ 0.00 så drog de in till stan vid 3.30 nåt sånt och jag gick hem! Jag fattar inte hur dessa männiksor pallar: hur kul är det att supa skallen i bitar och slösa en massa pengar på sprit? Det finns roligare saker att göra, tycker jag iaf!



Kunde inte göra den större, tyvärr. Dettta var en av de roligaste karusellerna; en Flumride med 3 stup, mycket större än den på Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0