Uttrakad!

Laste lite bloggar idag och hittade den har listan pa Maaas blogg sa jag tankte att jag kan ju lika garna gora den eftersom jag inte har nat battre for mig!! :)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Min langpromenad med Muse pa hogsta volym!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Letade nya kursplaner for moderna sprak steg 1, 3 och 4.

Det sista du sa högt: Ha det bast!! Kram kram

Det senaste någon sa till dig: Detsamma! Hejda!

Vad har du druckit idag:
En kopp soderte.

Vad var det senaste du åt:
Korvstroganoff.

Vad var det senaste du köpte: Pizza, coca-cola, och chips i sondogskvall!

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit som allt annat i den har lagenheten!

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och gratt som vanligt! Det borjar nog att regna snart!

Godaste glassmaken: Sias ekologiska chokladglass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte. Det har inte hant mig men andra kanske?!

Sover du tungt:
Ganska.

Drömmer du mardrömmar: Ibland.

Trivs du med ditt jobb: Jag har val inget riktigt jobb nu men nar jag blir klar larare sa kommer jag nog att vara ganska nojd!!

Favoritklädsel: Klanning om jag ska vara snygg, traningsklader om det ska vara bekvamt.

Favoritlåt just nu:
Nagot med Florence and the Machine eller Bruce Springsteen tror jag! Det ar iaf det som spelas med for tillfallet.

Vad ser du om du tittar till höger: Min balkong med utsikt fran 9:e vaningen.

Vad gör dig glad just nu:
Att jag ska ivag och simma ikvall!!

Vad ska du göra härnäst: Packa infor den lilla resan till Lee’s mamma ikvall, och sen en langpromenad.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu:
Valdigt uttrakad.

Favoritgodis: Saltlakrits!!

Kläder just nu:
Traningsklader.

Hostplaner: Flytta i England, aka till Sverige ett tag, skriva ex-jobb och gora klart min utbildning, och forhoppningsvis en resa till Valencia for att kolla in stan.

Hur många kuddar sover du med: Två.

Spelar du något instrument: NOPE!

Morgon eller nattmänniska:
Beror pa vart jag bor… I Sverige definitivt en morgonmanniska men i England eller Spanien nattmanniska.

Vad är viktigast för dig: Att jag far gora/ arbeta med nagot som ar givande och betydelsefullt for mig.

Är du kittlig: Overallt!

Snarkar du: Troligtvis.

Stjärntecken: Oxen.

Äckligaste insekten: Algloppor!! Urkkkk!

Längtar du mest efter just nu: Semester med massor med sol, tapas och Cruzcampo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0