Julen är här?

 

Jag älskar julen mer än allt annat men nuförtiden känns det som att julen kommer lite väl tidigt. Häromdagen var jag och Björn i London och vi kollade in julmarknaden i Liberty byggnaden jämte Oxford Street. Det var som att stiga in i ett vinterland, en hel våning full med dekorationer och julgranar, mysigt men tidigt. I en av butikerna nere i stan har de haft julgranar uppe i fönstren sedan tre veckor tillbaka. Det är nästan som attt det blir en konflikt mellan Halloween och jul-dekorationerna!

 

När man dessutom ser M&S reklamfilm på TV där de sjunger julsånger redan fylls jag både med längtan och lite ångest! Jag är rädd att jag ska hinna tröttna på julen innan den ens har börjat. Men lite härligt är det också!

 

 

London forra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0