Struktur

Idag ringde chefen och fragade om jag kunde jobb alit eunder jul och det gor jag ju gladeligen, men nu undrar jag om jag inte tagit mig vatten over huvudet! Jag har fortfarande en hel del kvar pa exjobbet, men jag ar iaf klar med hemtentan. Thank God!! Jobbar jag pa bra nasta vecka sa vet jag att det inte ar nagon fara men om jag halkar efter sa kan det bli tajt! Jaja. struktur far bli veckans huvudord. Nu ska jag gora det basta av min tid och ta en tupplur. Har pluggat valdigt mycket de senaste dagarna och kanner mig lite seg.... Men sen kvall ska det pluggas ordentligt!!! :)

Imorgon kommer Lee hit!! Sa jakla kul ska det bli! Har saknat honom i massor!



Lee och jag i Forli (utanfor Bologna) i Italien, april 2009. Those were the days!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0