Lite bilder med min telfonkamera... halvbra kvalitet!! :)





Roligaste namnet pa ett café, pa Kastrup flygplats!

Roligaste namnet pa ett café pa Kastrup flygplats!



Var fina sang med nya baddmadrasser, nytt tacke och nytt paslakan fran IKEA. Blev fint tycker jag!



Garderober med spegeldorrar och sen har vi en liten hylla pa sidan av den. For ovrigt har vi ocksa en stor byra och ett skrivbord pa andra sidan av rummet men fick ingen bra bild av det for ljuset ar sadar!



Mina nya fina skor som jag kopte for 8 euro=halva priset!

Sorry for den daliga bildkvaliteten men det ar min "dodgy" mobilkamera! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

allt låter ju toppenbra vännen!!! Fin lägenheten ser ut!!! Såklart har du hunnit shoppa skor, hihi.. du och dina skor :P

Ta hand om dig och jag kommer följa bloggen med spänning! Många kramar

2012-01-16 @ 19:53:55
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0