Nagot ar battre an inget!

Idag var jag ivag pa intervjun, som egentligen inte direkt var en intervju! Jag akte dit, trots att jag inte fatt nagot mejl och det gick ju bra anda. Vi pratade lite, hon berattade lite om foretaget och fragade nar jag kan borja! Det ar bara 2 h i veckan just nu (alltsa typ ingenting) men sa fort de far in mer sa far jag fler lektioner. Det basta ar att det ar pa kontrakt fram till slutet av juni, sa jag ar garanterad litelon varje manad iaf, + betald ledighet vid pask och lite sant. Sa det ar ju gott. Jag har inte fatt veta vad det ar betalt annu men de ska ringa mig i eftermiddag nar de har kollat taxorna. Hon sa dock att det ar battre betalt nar det ar korta lektioner eftersom man maste tanka pa restiden och sa ocksa, sa det blir val kanske 20 euro/h iaf. Alltid nagot.

Det kommer dock vara ett helt nytt jobb for mig: barn som ar 8-9 ar. Inte nagot som jag ar van vid men erfarenhet kan man ju inte fa for mycket av! Sen hoppas jag att jag ska fa in nagra privatlektioner ocksa, och en deltid med nagon annan akademi hade inte varit fel. Tur for mig att Lee tjanar bra nu iaf, sa det loser sig oavsett! :)

Nehe, nu dags for lite lunch med svampomelett och sen blir det runda pa stan for att fixa med allt mojligt! Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0