Säg den lycka som varar för evigt!

Opponeringen igår gick riktigt bra! Så skönt för jag var ganska orolig för medexaminatorernas frågor när jag lyssnade på de andra. Men av dem började istället med att säga at than vill ge en kommentar och en fråga…och jag tänkte direkt att det skulle bli en negative kommentar om något men istället sa han ungefär: “Jag har läst så många uppsatser och har hamnat i ett “state” där det flyter ihop lite, men, när jag läste din så kom jag ur det. Det var njutningsbart (roligt ordval) at läsa din uppsats”. Sen tillade han också att nivån på min engelska var bra! Så jäkla gött! Men jag tror vi hade tur med medexarna också, för de var väldigt trevliga! Men det blev nog godkänt iaf, men sen får vi ju se hur det går med själva arbetet. Komplettering blir det säkert. Läste igenom uppsatsen själv igår och insåg att det saknas lite styckeindelningar, komma-tecken och att de saknades ord/var ett ord för mycket på några ställen men det är ju iaf lätt fixat! Snart är det äntligen slut!

 

Efter opponeringen mötte jag upp några kompisar och tog ett par öl också, det förtjänade jag! Vaknade dock upp idag och mitt huvud kändes som det skulle explodera, snuva och täppt näsa, ont i halsen och hosta. Säg den lycka som varar för evigt! Så vi får väl se om det blir någon examensceremoni imorgon eller om det bara blir middag med familjen på kvällen… Det är farligt att slappna av för då kommer den förbannade förkylningen som man lyckats stressa iväg tidigare! Usch!

 

Två dagar kavr tills jag åker till Madrid! Gött!

 

Hoppas att ni andra har en bättre dag!

 

 

Jag och Lee på nyårsafton! Blek som ett lik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0