Sol, sol, sol!

Jag har idag last otaliga statusuppdateringar pa fb om det fina vadret. Jag hoppas att det haller i sig tills pa onsdag nasta vecka nar jag kommer hem! Runt 25 grader later fantastiskt och kanske, kanske kommer jag till och med att kunna bada i sjon i ar. Sa harligt! Idag ar det antligen lite svalare har, en liten liten flakt och ca 30 grader i skuggan. Skont med lite svalare vader iaf.
 
Fick precis ett mejl fran en kvinna som vill att jag ska trana intervju med henne ikvall. Det kanns som att det har blivit min nya grej, alla manniskor vill trana sin vokabular for intervju-situationer och ocksa vara medvetna om vilken typ av fragor som kan komma. Detta ar nog den 5:e eller 6:e intervjutranings lektionen som jag ska ha nu under ca 2 manaders tid. Jag antar att jag gjorde det bra med Manuel iaf for denna tjejen hade blivit rekomenderad att hora av sig till mig. Antligen borjar jag fa lite kontakter i stan! :)
 
Idag sa pratade jag aven med hyresvarden i vart hus for han behover fylla i ett papper for att jag ska kunna fa tillgang till "gratis" sjukvard etc. Och nar jag var dar sa erbjod han oss en lagenhet i samma hus, for 600 och vi betalar 550 nu. Bara en etta visserligen men det ar anda lite intressant for det hade varit skont att bo sjalva igen. Vi ska kolla pa den imorgon men vi far se hur det blir..vi ska ju hem och sadar nu sa det skulle ju komplicera saker lite grann men nar vi ar tillbaka sa skulle det kanske vara en mojlighet att kolla pa nagot annat om det finns till hyfsat pris och har i huset dessutom. Smidigt liksom!
 
Nehe, nu ska jag hjalpa Lee att gora kottfarspaj och sen ska jag forbereda lite for min lektion. Ha det bast darhemma och njut av varmen nu nar den antligen ar dar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0