Förslag

Förslag

 

Eftersom jag pendlar väldigt mycket och älskar att läsa så passer det ju bra ihop för jag har mycket tid för ingenting. Problemet är att böcker är dyra här och jag är snål kanske men när en pocket kostar runt en hundring här och samma bok kostar 36 kr på Bokus eller Adlibris så blir man ju lite ledsen. Och jag kan inte hitta svenska böcker här, jag måste ju inte läsa på svenska men det är ju en skön paus när man pratar andra språk hela dagen.

 

Vad jag tänkte iaf var att om typ familjen där hemma sitter på några böcker som ni inte vill ha kan ni ju överaska mig med att skicka en! :)  Om någon är sugen så är min address:

 

Åsa Backhouse

Avenida del Manzanares 144, 5D, izq.

280 19 Madrid

España

 

Om inte annat så är det ju min födelsedag snart (om 1,5 månad) !

 

Ha en trevlig helg ni som ar hemma, sjalv ligger jag sjuk IGEN! Trott pa detta nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0