Konstiga man i Spanien!

Idag satt jag i Retiro-parken och tog det lugnt mellan mina lektioner da jag hade lite tid att sla ihjal. Efter stund somnade jag lite pa banken, jag hade ju anda 45 min pa mig typ innan jag behovde dra mig vidare. jag vaknar av att en man knackar mig pa axeln och fragar om han kan fa intervjua mig for en casting. Jag blev fundersam direkt, tycker det ar lustigt med folk som bara kommer upp till folk pa det sattet... Jag sa direkt att jag inte var intresserad och han sa: men lat mig beratta lite om det". Jag sa typ bara hmmm. Sa han sager att det for en modelagentur for tjejer som posar i underklader. Inte i min smak men jag vill ju inte vara elak sa jag sa bara "nej tack!". Han fragar om han kan fa sitta ner en stund...och jag har ju sa himla svart for att saga nej sa jag sa "ok da" och han fragar en massa om allt och inget och jag forbereder mig for att ga darifran. Da fragar han om vi inte kan ta en ol ihop. Jag sa "nej, det ar dags for mig att ga nu"! Och da sager men vi har ju inte halsat ordentligt och han lutar sig fram for vad jag forvantade mig var de vanliga pussarna pa kinden, som man gor har...men istallet sa forsokte han kyssa mig och han var valdigt nar att ta tag i mitt brost!!! PSYKO!

Det har var ju forsta gangen i Madrid men knappast forsta gangen i Spanien som folk inte beter sig som man ska. Varst var det i Sevilla nar 45-50-arig man borjade forfolja mig fran metron (kom upp till mig flertalet ganger), och en gang anda upp till min dorr! Sa javla creepy! Vad ar det for nagot fel pa folk?! ibland ar det ganska irriterande att vara blond och "exotisk", men jag hoppas att det inte blir fler sadana har moten! USCH!

Anyway, snart bedtime...vantar pa Bjorn ska ga online dock men har nog glomt bort att vi skulle prata! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0