Ny person till lagenheten.

Min privatlektion har blivit installd idag. Sa trakigt! Vi hade en valdigt rolig lektion forra veckan. Forhoppningsvis sa behover han inte jobba nasta vecka iaf, maste vara jobbigt att ha eget foretag och resa mycket med jobbet.

Jag hoppas att jag kommer fa borja med de nya lektionerna snart ocksa for jag blir ganska uttrakad av att spendera sa mycket tid hemma. Positivt idag iaf ar ju att jag kommer hem tidigare, och Lea ville ha en lektion ikvall istallet sa det loser ju sig anda. Ikvall kommer hyrsvarden forbi och ska hamta hyran, forhoppningsvis kommer vi fa veta vem ska flytta in i lagenheten ocksa. Forra veckan flyttade den spanska tjejen ut for hennes mamma hade blivit sjuk sa hon var tvungen att flytta hem till Ibiza och ta hand om henne. Hemskt! Men det innebar nu att det ska flytta in nagon ny...ska bli spannande att se vem det blir. Hoppas att det ar nagon ung person som ar framat och utatriktad.

Jag funderar pa vad jag ska gora med mitt har. Behover klippa mig men vet inte om jag ska gora rak lugg igen eller om jag klippa snedlugg. Forra gangen jag klippte lugg i Sevilla sa klipptes den alldeles for kort och jag sag ut som en docka: fruktansvart! Jag berattade min historia for Lea och hon sa att hon hade gatt och forsokt klippa snedlugg och hon hade ocksa fatt en docklugg istallet! Det ar inte latt att fixa haret har tydligen!!!


Nehe, snart dags att aka och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

haha.. men kan du inte be Lees mamma att klippa luggen på dig nu när dom är på besök?? kanske lättare.. ;) kramar miss you! ♥

2012-03-09 @ 20:25:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0