Harlig dag!

Idag har jag en slappardag! Borjade med en god sovmorgon till 10.45. Det var valbehovligt for jag har sovit daligt denna veckan for det har varit sa varmt pa natterna ocg sen har jag gatt och lagt mig for sent ocksa. Det funkar ju inte riktigt!

Nar jag drog mig ur sangen pallrade jag mig ivag till gymmet och korde en timme, och jag ar nu nere pa 60 kg...Om nagra manader ska jag val forhoppningsvis kunna na min malvikt pa 57 som jag har satt upp for mig sjalv. Medelhavsdieten ar framjande for mig, det ar ju sa mycket nyttigare mat har. Nar Lee dessutom haller pa min hog-protein diet sa far jag ju ata det ocksa och det ar ganska ok faktiskt. Men jag ater visserligen mycket mer potatis an han: jag kan inte lata bli nu nar det ar farsk potatis! Sa jakla gott! Det skulle jag aldrig skara ner pa...det finns granser for allt.

Efter lyckades jag att ta mig till banken for att plocka upp mina papper om min nya livforsakring. De ringde mig forra veckan men jag har inte hunnit dit da de stanger sa tidigt. Gott att ha det gjort iaf! Sen hade jag tankt att jag skulle skriva mina intyg och blanketten for examensbeviset men det glomde jag bort... Sa nasta vecka antar jag.

Nu har jag aven lyckats stada vart rum och snart ska jag ta ett glas vin med var nyaste rumskompis Sofien som kommer fran Tunisien. Ska bli trevligt! Hoppas att Lee kommer hem snart ocksa! :)



Gammal bild som jag fick av Camilla...i Sevilla 2010. Those were the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0