When Swedes take over!

Som Lee brukar saga nar det blir for mycket svenska pa gang! Hahaha. Idag traffade jag en svensk tjej efter jobbet och vi gick pa en fika i stan och det var jattertrevligt. Jag alskar att umgas med svenskar nar jag bor utomlands for jag behover nagon att identifiera mig med, att PRATA SVENSKA med (for att halla det uppe) och bara kunna slappa med. Svenskar ar faktiskt valdigt latta att umgas med om man jamfor med andra nationaliteter och det ar skont att man inte alltid "maste dricka alkhohol" nar man traffas att man kan ta en fika eller dricka en kopp te. Det var iaf jattekul att ses och jag hoppas det blir snart igen!
 
Ikvall ska jag aven traffa Nadine som ar min andra svenska tjejkompis har. Vi ska laga stek med ugnrostade gronsaker och dricka vin och snacka skit. Lee ska saklart va med ocksa det far bli oversatt till engelska! Forra helgen var vi ute och kakade tillsammans pa en mongolisk barbeque restaurang istallet for att laga mat hemma. Sjukt gott och billigt ocksa. Jattebra kvalité pa maten osv, sa om ni ar i Madrid och ar sugna pa det borde ni svanga forbi "Jardín de Princesa" precis jamte Calle Princesa.
 
Vi far se om aven denna lordagskvallen avslutas med "Fia med knuff". Tack for spelet mamma! Idag kanske det till och med blir Wii for Lee har kopt nan grej som man kopplar till datorn sa att man far in spansk TV och som man koppla spelkonsoler till ocksa, sa forhoppningsvis ska det funka snart. Hade ju varit kul med lite Wii Sport bowling ikvall kanske?! Hoppas ni andra far en harlig kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0