En vit manad

Eftersom jag inte haft nagon sno varken i Spanien (om man inte raknar med i bergen) eller har i England sa tankte jag att det skulle vara passande med en egen vit manad! :) Haha

Nejda, idén ar att januari ska vara helt vit for den julen har varit lite val festlig for min smak. Ska aven forsoka dra ner pa coca-cola drickandet.. Inte sa nyttigt for tanderna. Lyckligtvis fick jag iaf en eltandborste i julklapp (det var nog arets basta julklapp!) sa nu ska de ocksa vara i god form snart.

Har precis kommit tillbaka fran en promenad med Lee. Vi ar helt taggade pa att bli nyttigare nu alltsa. Vi fick ocksa "The Hairy Bikers" kokbok i julklapp som typ ar en blandning av GI och LCHF, sa det ska bli intressant att testa. Maten sag fantastisk ut och det vara massa grejer som jag gillade i den iaf. Vi far hoppas att jag kan overtyga Lee ocksa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0