Nagra timmar for mig sjalv...

..hade jag faktiskt idag da jag slutade 16.30 och Lee inte har kommit hem annu. Jag har verkligen spenderat all tid pa mig sjalv (SARKASM)! Forst akte jag direkt till affaren och handlade efter jobbet, sen gick jag hem. Diskade upp disken, vek tvatten och slangde in en ny maskin, baddade rent i sangen, lagade mat (star i ugnen nu), tranade 45 min, duschade och nu ska jag lasa klart min bok tankte jag. Herregud vad effektiv jag har varit idag alltsa! Jag kanner mig grymt imponerad av mig sjalv.

En kompis till mig foreslog att vi skulle borja med 60 days insanity work out (hon har borjat redan) sa det var det jag testade idag. Det var sjukt jobbigt alltsa. Ska testa i nagra dagar men annars blir det snart gymkort anda sa det blir mer variation. Pepp ar jag iaf!! :)

Nu ska jag bara chilla och kanske kanske tar jag ett litet glas rott ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0