Bra manniska igen!! :)

Efter mycket snack och research har vi nu blivit med gym igen och precis vid ratt tidpunkt sa det kostade bara 52 euro/manad istallt for 68. Det ar ett riktigt fint gym typ 5 min fran oss, och det har allt gym, klasser, pool och angbastu. Man maste ha pa sig simmossa och betala 5 euro extra/gang for att anvanda poolen dock. Men det ar ok for jag kanske kommer simma max 1gang/vecka om ens det for den ar inte gigantisk och jag hatar de dar simmossorna!

Idag var jag och provade pa men jag tog bara en tur pa lopbandet och det var alles. 45 min men jag sprang inte alls mycket (typ 10 min) och sen gick jag resten och det blev totalt 4.89 km. Battre an inget sen blev det lite mage pa en maskin ocksa men det ar ju battre an inget! :)

Nu ska jag stada klart och sen ska laga en smarrig GI-omelett och efter det ska vi aka till ett kopcenter. Sa det blir nog en hel del rakor kopta pa IKEA antar jag och ett par korv med brod. Inga kottbullar dock- inte pga hastkott utan for att det smakar fruktansvart! Tacka vet jag hemlagat! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0