Trött, tröttare, Åsa

Ytterligare en dag som jag varit svintrött. Jag vet inte om det är tidsomställningen som påverkar också eller så är det kanske det faktum att jag vaknade på soffan kl2 igår natt! Idag hade jag stora ambitioner om att gå på gymmet mellan tvättningarna men jag slängde in tvätten där nere och vaknade på soffan 20.30! Fantastiskt! Men nu är väskan packad så imorgon drar jag direkt efter jobbet. No excuses!

En god kvällsmat blev det iaf lite snabbt och lätt och jag har verkligen blivit förälskad i den kallrökta "lomo" (typ kotlettrad kanske på svenska) som de börjat sälja på Lidl. Förälskad är kanske inte starkt nog, kanske lite mer besatt de senaste veckorna! :) Testa den! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0