Blommor och konsertbiljetter

I lördags när jag vaknade så hade Lee ordnat en överraskning åt mig: blommor och konsertbiljetter! Jag såg för nån vecka sen att Florence & the Machine skulle spela i Manchester och jag har velat se dem ett tag men eftersom jag måste tänka på pengar nu när jg är arbetssökande så har jag inte köpt några biljetter. Men när det var min födelsedag i våras så hade Lee tajt med pengar, student och så, och därför fick inte jag någon riktig present så det var därför jag fick det i lördags istället. Jag hade verkligen inte en aning dock och jag trodde verkligen inte att jag skulle få presenter på Lees födelsedag! Det ska bli jättekul att se dem! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0