Jobbsök, simning och förlovningsfest

Idag har jag sökt ytterligare ett jobb, får väl se om jag får något svar. Sökte ett igår kväll också. Jag får ta det som det kommer helt enkelt!

Idag har jag varit och simmat igen och det blev 2000 m idag också. Skönt! Jag börjar komma in i nya goda vanor. Spanade in gym i närheten av nya lägenheten idag och vi hittade ett leisure centre (kommunalt träningscenter) ca 10 min bort som hade både gym, simhall, klasser och spa. Det bästa är att det kostade bara £228/år (ca 3000kr) vilket är skitbilligt! Jag är jätteglad över detta för det inte alltid så lätt att hitta gym med pool som ingår i priset och jag älskar att simma, så det låter helt perfekt. 

Ikväll ska vi iväg på Lees kompis förlovningsfest i Kendall och det blir spännande för jag har aldrig träffat kompisens tjej. Men det blir nog en ganska lugn kväll för imorgon ska vi till Wales och hälsa på Lees farmor och farfar. Det ska bli kul för jag har inte varit där innan, iaf inte hemma hos dem utan bara i Wales.

Först blir det lite vila och tv dock! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0