Morgonträning?

Ska strax iväg till gymmet vilket blir typ som morgonträning för mig för jag gick upp 11.30! Men är det lördag så är det lördag! 

Som jag tidigare har nämnt så finns det gratis tillgång till poolen här varje dag men på helgen är det också gratis att gymma. Anledningen till att det är gratis här är för att den här kommunen har så stort antal överviktiga människor att de har satsat på gratis sim-/gymfaciliteter så att det inte ska finnas någon anledning till att inte träna. Alla har ju samma tillgång. De har haft detta programmet i fem år nu och jag har alltid använt det flitigt och jag kan verkligen se en stor förändring i antal människor som använder gratistimmarna. Så jag tror verkligen att detta funkar och det kanske är något som borde tas efter hemma också på vissa ställen och speciell för ungdomar. Väldigt bra initiativ!

Nu ska jag svira om och dra ner och ikväll ska jag laga Lamm Tikki Masala, naanbröd och raita. Allt hemmagjort såklart! Jag gillar att ha koll på vad jag stoppar i munnen. Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild sen. Jag vet att många hatar matbilder men det är en av mina favoriter! 

See you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0