Söndagsångest

Imorgon börjar jag jobba igen och inte en såndär skön start som det brukar vara hemma med en eller två dagar utan elever utan istället rakt in i den djupa änden. När jag väl börjat igen så ska det väl inte vara några problem men just nu känns det som att det kommer att bli riktigt jobbigt att vända dygnet för jag har blivit en riktig nattuggla under ledigheten. Jag har försökt träna på att gå upp i ett par dagarna men inte lyckats ta mig upp innan 10 och det känns ju lovande då jag måste upp senast 7 imorgon! Dessutom är tanken att jag ska cykla varje dag nu och det känns inte jättelockande med 7 grader, vind och regn men det kommer att kännas bra i kroppen efter några dagar. Det är också dags att dra igång ordentligt på gymmet igen, kanske blir det 100 pass midsommar i år (kom ju till 96 eller 98 förra året). 

Igår blev det ytterligare en runda till Yorkshire och idag ska vi till Darwen och äta Indiskt! Såååååå gott! Det gäller att passa på när vi har besök! 

Bilder från Gordale Querry.


Lee 
Carro och Thomas 






Alla med kameran! 

Vi hann med cream tea också men jag glömde ta bild på det men såhär såg det ut förra gången: 


Det var mycket godare igår dock och finare upplagt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0