Mer än halva listan avklarad!

Bättre än inget iaf! Jag får ticka av resten under veckan som går. Det jag har kvar är att uppdatera profilen och ansöka om mammapenningen och det är ingen panik ännu. Skönt!

Blev simning idag, 1000m, och det tog mig 40 min! Jag känner verkligen hur det går tyngre och tyngre för varje gång jag går och simmar eller tränar på gymmet. Här blir inga entimmespass längre för det orkar jag inte. Jag har bara gått upp ca 4 kg och det verkar vara helt ok med tanke på att jag börjar v 26 imorgon men det är som att hälften av min muskelmassa har försvunnit. Min flexibilitet och spänstighet är också kraftigt begränsad och jag funderar på hur det ska bli när jag blir stor på riktigt. Han ska ju växa ca 20 cm till och gå upp ca 2,5-3kg om han kommer i normal tid och form vill säga. Vart ska han få plats?!

Idag syntes han knappt nånting. Det beror verkligen på vad jag har på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0