Att må bra!

Det är så skönt nu i denna delen av graviditeten för nu mår jag så bra! Jag kan träna, jag är trött men inte lika trött som innan, jag mår inte illa konstant som jag gjorde mellan v 6-13. Den tiden var fruktansvärd och det var en kamp att gå till jobbet varje dag. Jag hade turen att bara behöva spy en gång under de veckorna men jag mådde illa från att jag slog upp ögonen tills att jag gick och lade mig och efter några veckor fick jag gå till läkaren för att få medicin då jag även fick yrsel. Sen en dag i typ v 13 vaknade jag upp och mådde helt ok men det tog fram till v 19 innan jag började känna mig riktigt bra. För att toppa det hela hade jag dessutom två urinvägsinfektioner på kort tid varav den ena gjorde mig riktigt risig. 

Nu börjar jag känna mig lite trött i kroppen, i benen framförallt och ibland är jag otroligt trött när jag kommer hem från jobbet. Idag kom jag hem och skulle bara vila lite men somnade två timmar i sängen och nu är jag jättepigg men jag blir nog trött snart igen.

Graviditeten med illamående och allt till trots är jag nu bara 3 pass från mitt mål med 100 pass innan midsommar. De senaste veckorna har jag cyklat till jobbet igen men jag tränar inte lika mycket pass som yoga/pilates/styrketräning osv som jag brukade göra men jag simmar fortfarande minst en gång i veckan och så försöker jag gå mellan 8000-10000 steg/dag men det räknar jag inte som träningspass. Jag känner mig ganska stolt över detta och jag och Michael som jag gjort den här "tävlingen" med ska nig göra en ny upp till nyår. Men då ska vi nog inte ha 100 utan 80 för jag tror att det bara kommer att bli tyngre och tyngre nu! Vi får väl se! 

På uteservering i det härliga vädret i Mcr häromdagen, har varit fint i en vecka nu men imorgon kommer regnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0