Lat vecka

Denna veckan har varit så intensiv att vi knappt lagat någon mat. I tisdags gick vi ut och åt middag på Wagamama (japansk restaurang) för att fira att allt såg bra ut och att det var en liten pojke. I onsdags så var jag tvungen att gå till vårdcentralen för det kändes som att jag hade en UVI igen, denna gången var det falsk alarm men det resulterade dock i att vi inte kom hem förrän runt 20 så så då beställde vi thaimat. Igår blev det rester och ikväll har vi fortfarande inte lagat nån mat men vi ska strax iväg och handla. Min inspiration är lika med noll nu och jag är inte sugen på att göra nånting. Det hade varit så skönt om någon skulle komma hem till oss och lagade lite god och nyttig mat utan att vi behöver göra något. Jag ser verkligen fram emot den dagen jag får äta en god ostbricka och lite lufttorkad skinka igen. Så smidigt att slänga fram en fredagkväll och så jäkla gott. Tänk ett gott glas rött till det! Mmmm! Bara typ 5 månader tills dess! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0