Morsdag i England!

Imorgon är det morsdag här i England och därför ska vi idag åka till Darwen och fira Lees mamma. Men först ska vi iväg till gymmet för första gången på typ tre veckor pga förkylning och resan till Sveriges. Jag har inte heller cyklat till jobbet under två veckors tid då jag fortfarande haft hosta och vädret varit fruktansvärt. Vi hade till och med snö igår och massa skolor stängde eller slutade tidigare som vår, så vi fick gå hem lite tidigare igår iaf. Vi får se om jag kommer igång med cykeln igen nästa vecka eller om jag ska ta bussen en vecka till. Oavsett så blir det buss på tisdag då det är dags för min nästa privatlektion för jag har hittat en buss som jag kan ta från jobbet så jag slipper stressa. 

Men, nu blir det iaf en tur till gymmet. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0