Chockad

Idag när jag var på väg till jobbet så hördes helt plötsligt en stor smäll och så skrapades något utmed bussen. Busschauffören hade kört in ett staket och sedan in i bil som stod parkerad vid sidan av vägen. Jämte bilen stod en kvinna som blev påkörd när bussen träffade den parkerade bilen. Jag hoppade av bussen och gick till min privatlektion och jag vet inte hur det gick med henne men jag blev så chockad och skakad att jag hade svårt att koncentrera mig på jobbet. Jag vågade inte kolla när jag gick därifrån men jag kan inte tänka mig att det gick bra för henne för hon måste ha klämts mellan bussen och bilen. Fy fan vad hemskt!

Jag brukar vara försiktig av mig men nu kommer jag vara ännu försiktigare för man vet aldrig vad som kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0