Tröttsamt..........

jag är så trött på att min blogg dummar sig hela tiden! Jag tänker ofta att jag ska skriva, och när jag satt mig ner och ska börja: ja, då bara hänger sig allt på hela sidan, men alla andra funkar! Tröttsamt!

Jaja, jag ska inte klaga! Jag hade ju kräftskiva i helgen mycket roligt måste jag säga. Massa folk, goa kräftor, trevliga människor och oerhört god bål! Jag hade jättekul hela kvällen och det var verkligen en intressant blandning av folk! Jag tog några fina bilder (som jag bland annat hotade Svenne med!) men jag har inte orkat lägga in dem. Batteriet i kameran tog dock slut väldigt fort så det blev inte många bilder.

Nu har den gjort det igen, jag blir galen! Jag hade skrivit ett 4 ggr så långt inlägg om min fina fisketur igr men nu dissar jag bloggen lite!!

Hörs imorgon..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0