Sakna eller inte?

Idag hade jag min sista tenta i spanska och därmed mitt sista möte med några av mina klasskamrater. Vissa kommer att jag att komma  ihåg och andra inte. De jag verkligen kommer att komma ihåg: Monia: mina pendlar-vän; har knappt aldrig haft sådana djupa samtal med någon som med dig! Hoppas verkligen att vi kommer att hålla kontakten!  Maggan: en person som jag kanske från början inte trodde att jag hade så mycket gemensamt med (som med många av de andra) men som jag insåg var en person som är mycket lik mig själv. Tack för det! Kommer aldrig att glömma dig! Y Desiree por supuesto: una amiga que nunca voy a olvidar;me has ensañado más que alguien otro; muchas gracias! Espero que vaya a visitarme en Sevilla! Y tambien la profesora; un poco especial pero en una buena manera. No siempre he estado acuerdo con tí pero entiendo porqué! Tú has estado muy bien y ha estado un tiempo que nunca voy a olvidar. Muchas gracias Albi! =)


Es lo todo para la noche!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå! Är det nån där????????????

Kram Anna

2009-06-08 @ 12:21:47
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0