Första dagen av riktig shopping i Sevilla.

Igår kände jag att det var dags: jag behövde kolla in shoppinggatan i stan. Jag har inte vågat gå i närheten av den eftersom jag vet att det kan börja brinna i plånboken i så fall! Men igår tog jag mig dit och jag handlade självklart mer jag borde men och andra sidan så kostade det inte så mycket om man tänker på hur mycket jag fick för pengarna och vissa av sakerna har jag letat efter jättelänge i Sverige utan hitta dem, så jag känner mig nöjd. Men nu måste jag ta med lite grejer till Patrik som han måste ta med sig hem när han kommer när vi ska mötas i Barcelona, för jag hade ju knappt plats för grejerna på vägen hit!



Gårdagens fynd:

Ett par svarta stövlar: 25 E
Ett par svarta pumps: 20 E
En styck jeans-färgad tunika: 10 E
Ett stycke linne med paljetter: 10 E
En styck grå/silvrig kjol: 15 E
En styck mössa: 2,50 E

Totalt i svenska pengar ca 800 kr, ganska så mycket saker för en inte så stor summa!

Kommentarer
Postat av: anna

Nu är shoppinggalna lillasyrran på G, det förstår jag...



...fina grejer du hittat, och BILLIGA!



Kram Anna

2009-10-10 @ 19:54:09
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, han får säkert komma när han vill och vara med:) Vet inte om jag är så sugen på att jaga, men kan ju vara kul att ha examen i alla fall :P Kram

2009-10-11 @ 10:20:39
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0