8 dagar kvar?

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag ska åka till Edinburgh för att träffa Lee och därifrån ska vi senare vidare till England! Som vanligt har jag ju dock suttit i min bubbla och inte insett att flyg till Edinburg från Göteborg har varit inställda i en vecka!! Så jag hoppas att det inte fortsätter för jag har ju ganska hög statistik på inställda eller försenade flyg! Det hade varit så typiskt, men inte särskilt oväntat dock! Tydligen är hela Skottland igensnöat vilket inte låter så bra. Lee sa att de sagt på nyheterna att vissa personer hade fastnat med sina bilar i snökaoset och inte kommit loss på 15 h! Jag är ju inte så sugen på det när vi ska ta oss ifrån Edinburgh till Darwen i bil....Men,men,vi får väl hoppas att det inte snöar mer nu! Idag var det inga flyg inställda från Göteborg iaf men man vet ju aldrig!



Det är så härligt att komma fram till en sån här tavla. När jag skulle till Italien för at träffa Lee i april när vi inte setts på 8 veckor, så såg det ut såhär. Det var en skillnad dock: bara mitt flyg var inställt! Varför? För få passagerare! Tack för det SAS! Så lärdomar: köpa inga dyra biljetter för du kommer ändå få ta flyget med byten som egentligen var billigare! Man blir alltid lurad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0