Späckad helg!

Denna helgen har hela syskonskaran Backhouse varit samlade. Syrran kom hit till Gbg igår och då åkte vi ut till Björn, och dit kom även Örjan och så tog vi en härlig långlunch! Jättetrevligt! Efteråt så drog vi in till Nordstan där vi knappast var ensamma!! Hittade dock lite fynd, bl.a ett par skor och ytterligare ett par julklappar. Efteråt åkte vi till Liseberg och det var verkligen mer än en person som hade den idén. Det var tjockt med folk utanför, och innanför grindarna kunde man knappt röra sig! Fick iaf några fina bilder, får lägga upp dem senare dock eftersom jag glömde min kamerasladd hos mamma. Efter heldagen på stan så fick vi äntligen käka lite goda tapas på La Sombrita på Linnégatan, en tapasrestaurang som jag verkligen kan rekommendera. God mat och bra pris! På vägen hem började det snöa och det gjorde det hela natten, så idag när vi vaknade så hade det nog kommit en decimeter ungefär iaf! Härligt! Det känns som att det blir en vit jul i år!! Sammanfattat har det varit en riktigt trevlig helg! Kul att kunna träffas allihop syskon för en gångs skull- vi får väl se när det blir nästa gång!

 

Nu ska jag bara chilla resten av dagen! Gött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0