Change of plans- slightly!

Nu ar det sa sjukt mycket att gora i skolan, det gar verkligen inte 180km/h just nu! Snart (forhoppningsvis) klar med VTM-uppsatsen. Har dock inte en aning om den blir bra eller ej for de sista tva uppgifterna sag inte bara ut som matteuppgifter de var det ocksa! Eller egentligen handlar det om statistik, men vi har inte gatt igenom statistik sarskilt mycket, och sjalv har jag inte last matte sedan Matte B nar jag var 17 ar! Det kommer nog att bli valdigt manga negativa kommentarer i kursutvarderingen. Bra! Ska forsoka att bli klar idag iaf, bast antar jag for imorgon ska jag in till stan och sitta i bibblan med en kompis, sa det ar val bast att vara klar da. Skulle egentligen akt in idag men taget var installt pga stormens efterdrabbningar, men jag hoppas att det gar imorgon.

Hade handledning med mitt exjobb haromdagen ocksa och fick bade positiv och negativ kritik, maste andra en hel del i teorin men jag tror att jag ska fa ihop det, maste bara formulera mig lite battre. Men det blir ju en hel del jobb med detta, men det loser val sig. Det gor det ju alltid! Ska borja med det imorgon eftermiddag, fixa med alla fel som jag behover kolla over. Jag har en hel A4 med mina egna kommentarer som jag maste ga igenom och sen borja med analysen. Vill vara klar med sa mycket som mojligt denna veckan sa jag har gatt om tid att finslipa den.

Angaende de andrade planerna... Lee kommer hit pa torsdag redan och stannar tills i januari! Han ska antagligen borja pa ett annat jobb i januari, istallet for de som han sokte forst. Ganska skont tycker jag for da aker vi ner ungefar samtidigt och sa kan vi leta lagenheter och allt samtidigt. :)



Lee verkar inte vara kar i Madrid (allt kan ju inte vara som Sevilla!), men jag ar beredd att ge det en chans. 6 manader eller nat iaf, sen blir det nog ut till kusten! Strand och sol ar ju ganska harligt! Just nu vill jag bara vara darnere och borja livet- utan studier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0