5 dagar kvar...

Satt igårkväll och kollade upp området runt vart vi ska bo i Madrid. Lee åkte ner igår och flyttande in i vårt rum. Så nu vet jag lite mer hur det ser ut. Det verkade riktigt bra, lägenheten var fin och stor och rumskompisarna verkade schyssta, samt hyresvärden. Och det bästa är att hyrsvärden bor inte där…för det har vi testat förut och det är inte kul.

 

Så igå checkade jag in området lite genom google maps för att se vad som finns i närheten. Det verkar riktigt bra! Det är inte långt till Atocha vilket är huvudstationen för tåg. Det är bara 7 min promenad till närmsta metron, det finns 5 gym inom 20 min promenad, en Carrefour och en Lidl precis i närheten. Det ligger precis jämte en flod och en park… DEt verkar ganska schysst faktiskt. Jag är sugen på att gå med i den där challenge grejen på Facebook som heter “200 träningspass under 2012” (http://www.facebook.com/groups/286202674760734/) . Men jag kan ju inte göra så många pass här hemma i Kållerstad och kommer därför ligga efter lite, och behöva göra 4-5 pass/vecka när jag flyttar ner för att hinna ifatt. Men vi får se…kanske ger mig själv ett eget mål som är lite lägre. Jag älskar ju att träna visserligen men jag har ju lite på g nu i början. Time will tell. Ska bli ritkigt gött att komma ivag snart iaf.

 

Men först opponeringen imorgon, jag hoppas att det kommer att gå bra. Efter det blir det ett par glas med några gamla kompisar. Ska blir riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0