Lista for 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skrev två c-uppsatser. Aldrig igen!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, min bästa pompis Camilla (www.millamirakel.blogg.se) och ett par stycken till.
4. Dog någon som stod dig nära? Min mormor dog på Långfredagen.
5. Vilka länder besökte du? England och Sverige, det ena när jag bodde i det andra och tvärtemot. Sen blev det också Wales ett par gånger men för övrigt har det varit ett fattigt år för resandets skull men det blir nog bättre 2012.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Massvis med saker, men som vanligt mest pengar men även fritid. Mycket tid har gått åt till studierna detta sista året.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 11 maj, då jag fick spendera min födelsedag med att åka till Sverige från London, men först buss från Manchester till London… Sedan fredagen 13 maj som var mormors begravning.
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag klarat av det mesta med mina studier och att jag snart tar examen.
9. Största misstaget? Att inte plugga på plats sista terminen i Halmstad. Distansandet har funkat sådär kan man säga…
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara allmäna förkylningar, inte värre än vanligt!
11. Bästa köpet? Ny dator!
12. Vad spenderade du mest pengar på? FLYGBILJETTER!! I år igen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag och Lee har tagit oss igenom ytterligare ett år på halvdistans.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? “Jag kommer” med Veronica Maggio.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att säga, men jag har framförallt varit mycket mer stressed detta året! Inte positivt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.
18. Blev du kär i år? Nej, jag fortsatte vara kär.

19. Favoritprogram på TV? I Sverige: “Den som dräper” och i England: “Jamie Oliver’s American Food Revolution”.
20. Bästa boken du läste i år? Kan inte komma på någon bok direkt, men jag har last många deckare och oturligt nog hemska spanska klassiker som “Don Quijote”. Inte i min smak. Har dock plöjt ett par bra Camilla Läckberg och Dennis Lehane. Att rekommendera.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade min någon bok och det fick jag!

22. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade att jag inte skulle behöva spendera födelsedagen med att åka på begravning och hetsskriva i forum till min klassiska litterturkurs, endast för att få ett godkänt då jag hängde på gränsen.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Åkte mycket buss. När jag kom fram bjöd örjan och Maya på grillat och öl! J
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade haft tid och råd att åka på lite semester.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Primark, billigt och bra!
26. Vad fick dig att må bra? Lee, familjen och god mat.
27. Hur firade du nyåret? Jag firade det med Lee, Björn, Magnus, örjan och Maya i Gbg. God mat och mycket rödvin!
28. Vem saknade du? Lee!
29. De bästa nya människorna du träffade? Massor, går inte att välja.
30. Planer för 2012? Ta examen, flytta till Madrid till att börja med och skaffa ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0