Lopning!

Idag var en av mina lektioner installd sa jag fick ett par timmar ledigt pa eftermiddagen vilket var skont da mandagen ar vanligtvis min stressigaste dag. Eftersom jag for en gang skull kande mig motiverad sa bestamde jag mig for att ga till sista lektionen istallet for att ta metron (1,8 km) och det var sa skont att fa vara ute i friska luften aven att det var kallt. Sa pa vagen tillbaka hade jag tankt att jag skulle ta metron men jag kande for lite mer frisk luft sa jag sprang tillbaka pa 11 minuter nanting. Kandes grymt! Jag har inte varit ute och sprungit pa lange sa jag kande mig ganska stolt over att jag sprang sa fort. Vi far att jag kan fortsatta med det! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Duktig du är vännen!! Kul att du äntligen börjat blogga igen! :D kramar

2012-11-13 @ 08:25:12
URL: http://millamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0