Skyfall

Kom precis tillbaka efter att ha kollat pa "Skyfall". Vilken toppenfilm som alltid! Bra skurkar (en svensk och en spanjor: det basta i tva varldar), spannande handling och en snygg Daniel Craig som vanligt! :) Jag alskar Bond sa jag blir ju sallan besviken. Ju aldre jag har blivit desto starkare har detta blivit och Bond-filmerna ar de fa som jag lagger pengar pa att ga och se pa bio. Action ar ju bast dar. Bond har ju en speciell plats i var familj (kanske mest min och Bjorn's tradition egentligen) ocksa da vi brukar forsoka hinna med en pa julafton varje ar nar jag ar hemma. Vi far se hur det kommer att ga i ar nar jag ska vara i England. Forhoppningsvis gar det bra!!

Anyway, om ni inte sett annu: ga och gor det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0