Skön helg

Vi har haft en lugn och skön helg. Ingen rättning knappt och bara lite planering inför kommande vecka. I fredags blev det god mat och ganska mycket av vårt hemmagjorda vin som blev riktigt lyckat! 

Igår gick vi till gymmet, bara andra gången denna veckan. I fredags var vi på väg men när vi kom dit så stängde dem... Jag hade missat att de stänger tidigt på fredagar, redan kl 20. Jag saknar vårt gym i Madrid som var öppet tom 23.30. Det var flexibilitet! Jag har som mål gå minst tre dagar/vecka men det har iaf blivit några promenader istället. Idag ska vi gå elljusspåret här i närheten så att vi får lite dagsljus iaf.

Var på födelsedagsfika igår kväll också. Väldigt mysigt och massa goda kakor, paj och vin. En lagom kväll! 

Igår åkte vi till Blomsterlandet och köpte en gran så vi ska klä den ikväll. Brorsan kommer förbi och vi ska äta lite pepparkakor och stilton. Mums! Jag har nog aldrig klätt en gran såhär tidigt för med familjen brukar det alltid vara den 23:e. Men det är ju det sköna med att bli vuxen! :) 

Jag måste säga att denna helgen känns riktigt lugn och behaglig i jämförelse med förra veckans då jag satt minst 10 h med betygssättning och ifyllande av matriser. Kanske ska kvällen ägnas lite åt planering ikväll men det känns ändå helt ok efter en helg som denna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0