Lördagskruxet

Det är återigen lördag morgon och jag vaknar tidigt som bara den! När jag går upp tidigt hela veckan så är det som att kroppen är inställd på att gå upp tidigt även att jag inte använder någon väckarklocka. Ganska jobbigt speciellt idag när jag vill vara pigg och glad när Lee kommer hem ikväll. Jag kanske får ta en liten siesta sen. :) 

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Jag har sovit över hos brorsan för det blev sent igår.  Jag funderar på om vi skulle promenera in till centrum. Jag gjorde det för ett tag sen och det var nog ca 9 km, men det är så fint väder idag så det är lätt värt det. Vi får se om brorsan blir övertygad!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0