Förslöad

Just nu väntar jag bara... Väntar på att flytta och väntar på att få ett jobb. Det har känts ok hittills men nu börjar jag känna mig lite rastlös och uttråkad. Jag vet att allt brukar hända på en och samma gång och nästa vecka har jag flera saker som jag ska göra så då kanske det händer nåt. Som sagt så börjar skolorna inte förrän nästa vecka här och lärarna börjar så sent som en dag innan eleverna på de flesta arbetsplatserna, vilket iaf får mig att tänka det nog inte är så mycket administrativ personal på plats tidigt heller. Har jag inte fått nån intervju innan mitten av månaden så måste jag börja kolla på något annat men jag får försöka att ha is i magen fram tills dess. 

Nu när jag väntar känner jag mig lite förslöad. Det är svårt att gå upp tidigt utan att ha något riktigt mål. De senaste veckorna har jag simmat nästan varje dag och den här veckan har jag börjat lägga på extra promenader också. Jag tänker att jag kan jobba lite på midjemåttet iaf! 

Tips på saker som underhåller en rastlös och uttråkad människa?! Kommentera gärna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0