Ny utmaning: 50 dagar utan socker

Såg en utmaning idag och kände att jag var tvungen att testa den: 50 dagar utan socker. Inget extremt dock, utan bara överflödigt socker som godis, kakor, bullar och chips men också läsk/juice och liknande såklart. Men denna utmaningen verkar inte så hård: https://www.facebook.com/events/416458481890751/ som förra gången så jag var tvungen att fuska när jag åt kaviar med mitt frukostägg. Men jag kanske kommer att ha en fuskdag någon gång ibland ... Vi får se! Detta borde inte vara så svårt för mig för jag är ju ingen fikaperson men på senaste tiden har jag upptäckt Häagen-Dazs Salted Caramel och vi har blivit bästa vänner! 😋 Jag får väl  börja att göra min hemmagjorda glass igen. 

Det blir spännande och se om jag lyckas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0