V. 25 (24+1)

Igår började v.25 och jag känner mig ok men min sömn är mycket sämre. Jag vaknar varje natt och är vaken under en längre period och jag vaknar av sparkar i sidan eller så har jag svårt att somna eftersom han är aktiv precis när jag går och lägger mig. Jag är nog lite orolig för att han ska bli fastklämd därinne när jag ligger på vissa sätt och då flyttar jag på mig och så flyttar jag på om och om igen. Ikväll ska jag testa att inte dricka något te sent och så ska jag simma (om mitt halsont har gått över) så att jag är utmattad.

Nu är det ju ca 15 veckor kvar och det känns både jättesnart och ibland evighetslångt. Som att tiden rusar fram men att den står stilla. Vi ser verkligen fram emot att han ska komma nu men samtidigt måste vi styra upp allt med flytten till Madrid och skaffa ny doktor osv innan det är dags. 31/7 börjar resan ner, bara 3,5 vecka kvar. Tiden springer iväg!


Kommentarer
Postat av: Camilla Nyqvist

Så vacker du är vännen! 😍

Svar: Åh, tack!! 😘
Backhouse

2016-07-05 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0