Härlig frukost!

Dagen började bra idag med ett litet träningspas, en god duch, fina våriga kläder och en härlig frukost iordninggjord. Tänkte att jag tar kort på den så att jag kunde lägga upp bild på den, vad händer? Det tekninska snillet Åsa tappar bort bilderna på datorn: 274 stycken!!! Efter ett paniksamtal till Patrik hittar jag dem iaf, och nu har jag till och med lyckats att spara dem!

image1

Ser kanke inte jättelyxigt ut men jag älskar allsa ingredienser.

Tog lite fina bilder från mitt köksfönsterhäromdagen:





Som sagt tekniskt snille;det är inte jag det. Hittar inte vart man kan rotera bilden! Jag kännermig blond!!

Nehe, måste käka upp frukosten nu...tåget går om en halvtimme...
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0