LEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIGLEDIG

HELA HELGEN! Det känns helt otroligt skönt. Jag kommer inte ihåg när jag sist kunde göra något kul en lördag kväll utan att behöva tänka på att man ska jobba dagen efter!

Ska fira ledigheten ikväll med min bästa kompis Therése med lite ostbricka. Det ska bli jättekul för vi har inte träffats sedan i februari; det finns mycket att skvallras om =) !

Har hunnit med att träna idag  och dessutom träffat mamma (fick gott fika! TACK!); vilket betyder att jag har varit mycket effektiv. Så nu sitter jag i soffan med bara morgonrock och lyssnar på Coldplay; funderar på vad jag ska ha på mig ikväll... Härligt att man för en gångs skull har tid med att fundera på det ens; i vanliga fall så tar jag på mig nåt snabbt och hoppas på det ser ok ut!

Nehe, nu får jag nog ta och dammsuga iaf, ser fördjävligt ut på mitt golv....

Kvällens låttips: http://www.youtube.com/watch?v=jOxNfBWNgUI
- partyhöjare; kanske bara i min värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0