Snäll pojkvän i helgen

Patrik befann sig under helgen söderut i det stora landet Tyskland. Han åkte med n hel busslast med vänner för att handla lite, och själv var jag ju hemma för att njuta av den lediga helgen. Det bästa med dessa resor (brukar ske en gång om året) är att Patrik alltid tar med sig något fint till mig! Den här gången fick jag denna underbara parfym:

image7

Feels fancy!!

Vilket härligt väder det är den här veckan. Det är helt otroligt, om det fortsätter såhär så känns det nästan onödigt att åka till Madrid om ett par veckor.Fast den shoppingen kan man ju inte hitta i Smålandsstenar!!

Ska på utflykt i helgen också; lite Lena Ph och Orup på Rondo i Göteborg. ska bli kul, inte för att jag gillar dem direkt men det ska bli kul att komma iväg lite. Vi är bjudna av Patriks företag så det bli middag och hotell också. Aldrig fel att bo på lite hotell och sen en massa shopping på stan. Det är ju lön denna helgen!

Skulle kolla Ladok idag för att kolla om min tenta i lingvistik har kommit upp men såklart idag så fun kar det inte alls: det står "error" på hela sidan! Hoppas att det är fixat tills imorgon för annars så måste jag vänta tills efter helgen!

Nehe, nu måste jag kila, har faktiskt inte ätit frukost ännu........



Kommentarer
Postat av: Markus

Kan säga att resultaten inte är uppe ännu. Kollade just nu. Hasta Luego!

2008-04-24 @ 15:31:26
Postat av: Camilla

Åhh.. vad snäll Patrik är!! Vad roligt att ni ska Till göteborg i helgen, shoppa inte för många skor bara.. haha.. ;)

2008-04-25 @ 20:55:55
URL: http://millamirakel.blogg.se
Postat av: Anonym

Ett par blev det iaf.....kunde inte motstå!!

2008-04-29 @ 06:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0