Uppgifter, uppgifter, uppgifter..

Äntligen färdig med dessa förbannade uppgifter, det var så skönt igår när man kunde gå och lägga sig och bara släppa all tankar på dem. Just nu så känns et som att de bara öser över uppgifter på oss och nu har jag så mycket annat att göra! Panik! Hoppas att nästa vecka blir lugnare!

Helgen var härlig iaf, har druckit de godaste daquiries jag någonsin druckit; de var perfekta. Konserten var också över förväntan faktiskt, det var riktigt bra. Det var verkligen show, synd bara att Lena Ph inte gjorde Melodifestivals koregrafin till "Det gör ont", det hade varit kul!

Nehe, kl 6.23 och jag måste fixa mig innan jag ska till skolan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0