Fasta: dag 3.

Nu börjar känna mig lite piggare, är inte jättesugen på att äta hela tiden som det har varit tidigare. Inte heller någon huvudvärk, bara kissenödig mest hela tiden! Det är ju lite jobbigt på jobbet.

Har satt upp en lapp på kylskåpet med ett jättegott recept på lax som jag ska få äta på lördag när jag förhoppningsvis ska kunna äta sådan mat igen. Intressant att man utsätter sig för det här, men efter förra gången så mådde jag så mycket bättre; både fysiskt och psykiskt, så det blir nog en liknande effekt den här gången hoppas jag. det är ju spännande och se hur disciplinerad man kan vara. Jag är imponerad.

Nehe, nu måste jag iväg och växla pengar, sen ska jag jobba igen. Senare ikväll får jag besök av mamma, Svante och mormor.  Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

du är så grym hjärtat!! Du kommer att klara detta galant!! kramar

2008-07-10 @ 11:06:41
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0