Fasta dag 5: färdig

Idag är det slut: äntligen färdig. Började dagen med att tre gula plommon, och en halv fralla sen var jag proppmätt, kl 13 var det luch då tog jag en varma koppen och en knäckemacka. Proppmätt igen! Var nästan obehagligt mätt i tills kl 20 ikväll. Sedan hem och lagade lax med lite räkor och färskpotatis; jättegott! Orkade inte precis äta upp allt vilket var två potatisar, lite sallad, en halv majskolv och en halv laxfilé. Helt sjukt, vad det mätt jag är nu! Det är sanslöst, kommer inte ihåg att det var så här förra gången!

Har haft lite vänner över ikväll, trevligt, mindre roligt imorgon dock: jag börjar kl 7. Helgen ska dock bli härlig med liten utflykt och som sagt Skottland på måndag!! Ser fram emot en fin vecka med bra shopping!

Over and out, snart läggdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0