Sex and the City och Wild West Steakhouse ikväll

Härligt att efter en jobbig vecka dra till stan och se lite film och äta gott med vänner. Filmen ska bli spännande för jag har faktiskt sett i stort sätt alla avsnitt+att vi ska klä upp oss i Sex and the City anda! Jag laddar upp bilder om en stund när jag har fixat mig!

Sedan ska vi till Wild West, ska bli riktigt spännande eftersom alla som varit där säger att det är typ den bästa restaurangen i stan. Läste lite recensioner på nätet också och det var bara 5 stjärning! Så spännande, jag som älskar god mat- kanske lite för mycket!!

Nehe, hundvaktandet fortsätter så jag måste traska en runda!

Catch you later!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh..vill ju oxå se den filmen.. Men nu ha jag ju gott om tid på semester ;) Va den bra?? Du måste lägga ut bilder på din outfit kan tänka mig att ni va skitsnygga.. =) love

2008-06-29 @ 08:28:34
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Frida

fy satan va kul jag hade ;D

2008-06-29 @ 18:47:37
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0